lørdag 22. januar 2011

Prosjekter

Jeg er ikke før ferdig med ett babyteppe før jeg starter på et nytt. Denne gang i hvit Nepal, pinne 3 - og jeg har lagt opp 133 masker. Der strikker jeg helt enkelt 3 rett og 1 vrang, og avslutter med 1 rett. Dette er "mønsteret" til "kopptuå" som Morgrethe har i butikken sin. Enkelt og greit. Kommer til å hekle en picot-kant rundt for å pynte opp litt. Foreløpig litt usikker på om jeg velger hvit som teppet, eller om jeg tar en blåfarge. Time will show! :-)

Har også kjøpt inn garn til tovet teppe i 7 farger - likt det jeg strikket til Stine i koret. Denne gangen har jeg valgt Tove fra Sandnes, og jeg bruker de fargene som står i oppskriften. 30 ruter i glattstrikk. Så dette blir mer et vognteppe.
Mulig det over i Nepal også blir vognteppe, da det er 65% ull og 35% alpakka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar