søndag 27. desember 2009

Lue og pulsvanter



Her er det lue og pulsvanter til et par snupper. Strikket et sånn sett til Celine til jul (offhvite), og Geir Atle fikk ei slik lue til jul (svart).
Det hele begynte med at eldstemann skulle ha rød lue i julespillet på skola - og panikken begynte å bre seg torsdag (julespillet var fredag, så jeg var jo ute i gooood tid) - da jeg fant ut at vi ikke hadde rød lue, ei heller mor og far.... Så da ble Morgrethe redningen da jeg var ferdig på jobb. Nedom Grethe, handla et par bunter Drops Eskimo - og vips - så hadde eldstemann rød lue i "Spurvelurven".
Og siden denne var så grei å strikke - "datt" det selvsagt på noen til! :-))

1 kommentar:

  1. Hallo.

    Fant deg jeg;o)

    God nyttår The Eskimo Queen.
    Klem Grethe
    www.morgrethe.blogspot.com

    (Dette er linken til min private blogg, som jeg kommer til å lukke i løpet av kort kort tid;o))

    SvarSlett